|
Närkedubbeln Arenabygge
| 2025-05-05 15:43 |
Torsdag 8 Maj resev vi lite tält m.m
På torsdag så ska vi resa tält, fixa upplopp m.m Om vi blir några stycken kommer det hela gå fort.
Vi träffas kl 18:00 på arenan.
Meddela nedan om du har möjlighet att bidra med din närvaro.
ARENAN
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4902
Skrivet av:

Stefan Aronsson
|