Närkedubbeln Arenabygge 2025-05-05 15:43 

Torsdag 8 Maj resev vi lite tält m.m

På torsdag så ska vi resa tält, fixa upplopp m.m
Om vi blir några stycken kommer det hela gå fort.

Vi träffas kl 18:00 på arenan.

Meddela nedan om du har möjlighet att bidra med din närvaro.


ARENAN

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4902


Skrivet av:

Stefan Aronsson