|
Glömt KM/RM? Sista anm. 20 sept.!
| 2002-09-12 12:45 |
Jag - och flera med mig - tycker att om vi är 83 anmälda till 25-manna, så borde det vara minst lika många på KM! Brukar ju var en av OL-årets definitiva highlights. Inget talar väl emot det i år heller. Utom möjligen strilsituationen i duschen! Se månadsprogrammet!
[Tillbaka]
|