Jag - och flera med mig - tycker att om vi är 83 anmälda till 25-manna, så borde det vara minst lika många på KM! Brukar ju var en av OL-årets definitiva highlights. Inget talar väl emot det i år heller. Utom möjligen strilsituationen i duschen! Se månadsprogrammet!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=489