|
Provlöpning 5-manna
| 2002-08-26 07:00 |
På onsdag 28:e är det provlöpning inför 5-manna. Detta gäller endast dig som vet att du inte kommer att springa i något lag. Samling vid Vattendammarna 18.00. Anmäl dig på mail eller på pladdret så jag vet hur många kartor som ska förberedas.
[Tillbaka]
|