Provlöpning 5-manna 2002-08-26 07:00 

På onsdag 28:e är det provlöpning inför 5-manna.
Detta gäller endast dig som vet att du inte kommer att springa i något lag.
Samling vid Vattendammarna 18.00.
Anmäl dig på mail eller på pladdret så jag vet hur många kartor som ska förberedas.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=472


Skrivet av:

Tomas Ekström