|
Vårruset parkeringshjälp 30/5
| 2023-05-22 17:04 |
Tisdag 30/5 är det åter dags för Vårruset och vi har ansvar för att parkera bilar.
Följande behöver göras innan (den här veckan):
* Kolla upp med Gustavsvik vad som gäller på deras parkering * Kolla med Epiroc om vi får använda deras parkering * Kolla om parkeringen Tappstället öppnat igen och om parkeringsavgift måste erläggas
På tisdagen behövs 10-15 personer som kan vifta bilar och se till att parkering sker med rimligt avstånd och något sånär strukturerat. Samling vid Gustavsviks parkering 16:45 klart ca 18:30.
Kan du hjälpa till med någon uppgift kommentera nedan!
|
Kommentarer
| 8 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Niklas [2023-05-29 23:44] | |
|
 |
| Jag kan komma och vifta på bilar. Ses! |
| Skrivet av: | Jane [2023-05-28 22:56] | |
|
 |
Tycker Eva o Julia har lite tråkig inställning. 😉
Men vi kan också hjälpa till. |
|
 |
Jag kommer och kan vara med till 17.30. Har därefter annat uppdrag under Vårruset |
| Skrivet av: | Mats G [2023-05-27 21:12] | |
|
 |
| Anna och jag är parkeringsvakter |
|
 |
| Jag kommer och är parkeringsvakt |
| Skrivet av: | Eva Ekdahl [2023-05-25 21:37] | |
|
 |
| Jag och Julia kan vara parkeringsböter |
| Skrivet av: | hooken [2023-05-24 17:23] | |
|
 |
Vid tappstället var fortfarande skyltarna övertäckta så den såg inte ut att vara avgiftsbelagd än! |
|
 |
| Jag har kollat med epiroc så den uppgiften är gjord! |
[Tillbaka]
|
|