|
Vårruset parkeringshjälp 30/5
| 2023-05-22 17:04 |
Tisdag 30/5 är det åter dags för Vårruset och vi har ansvar för att parkera bilar.
Följande behöver göras innan (den här veckan):
* Kolla upp med Gustavsvik vad som gäller på deras parkering * Kolla med Epiroc om vi får använda deras parkering * Kolla om parkeringen Tappstället öppnat igen och om parkeringsavgift måste erläggas
På tisdagen behövs 10-15 personer som kan vifta bilar och se till att parkering sker med rimligt avstånd och något sånär strukturerat. Samling vid Gustavsviks parkering 16:45 klart ca 18:30.
Kan du hjälpa till med någon uppgift kommentera nedan!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4629
Skrivet av: Elin Sundkvist Berg
|