Vårruset parkeringshjälp 30/5 2023-05-22 17:04 

Tisdag 30/5 är det åter dags för Vårruset och vi har ansvar för att parkera bilar.

Följande behöver göras innan (den här veckan):

* Kolla upp med Gustavsvik vad som gäller på deras parkering
* Kolla med Epiroc om vi får använda deras parkering
* Kolla om parkeringen Tappstället öppnat igen och om parkeringsavgift måste erläggas

På tisdagen behövs 10-15 personer som kan vifta bilar och se till att parkering sker med
rimligt avstånd och något sånär strukturerat. Samling vid Gustavsviks parkering 16:45
klart ca 18:30.

Kan du hjälpa till med någon uppgift kommentera nedan!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=4629

Skrivet av: Elin Sundkvist Berg