|
Nu finns det fika i klubbstugan igen!
| 2002-08-14 11:34 |
Från och med i morgon torsdag så börjar vi med Veckans värd igen. Det innebär att vi varje torsdag under hösten kommer att serveras fika efter träningen i Karlslund. Vilka som fått äran att stå för detta och vilka förmåner man har som stugvärd kan man läsa om på länken nedan.
Veckans värdar hösten 2002 >>>
[Tillbaka]
|