|
Nu finns det fika i klubbstugan igen!
| 2002-08-14 11:34 |
Från och med i morgon torsdag så börjar vi med Veckans värd igen. Det innebär att vi varje torsdag under hösten kommer att serveras fika efter träningen i Karlslund. Vilka som fått äran att stå för detta och vilka förmåner man har som stugvärd kan man läsa om på länken nedan.
Veckans värdar hösten 2002 >>>
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=461
Skrivet av:

Oskar Arlebo
|