Nu finns det fika i klubbstugan igen! 2002-08-14 11:34 

Från och med i morgon torsdag så börjar vi med Veckans värd igen. Det innebär att vi varje torsdag under hösten kommer att serveras fika efter träningen i Karlslund.
Vilka som fått äran att stå för detta och vilka förmåner man har som stugvärd kan man läsa om på länken nedan.


Veckans värdar hösten 2002 >>>

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=461


Skrivet av:

Oskar Arlebo