INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Lisebergsresan en katastrof! 2002-08-12 09:38 

Årets Lisebergsresa blev en fruktansvärd besvikelse...

...för alla som gillar att stå timtals i kö och hällande regn, eller stekande sol för den delen.
För alla oss andra ca 30 åksugna så blev det en mycket lyckad och trevlig resa med korta köer och bra väder. Visserkligen fick vi lite duggregn under dagen och en kort åskskur blötte ner oss framemot kvällen, men vad gör det när men har åkt Lisebergsbanan 17ggr(!).
Alla ungarna (och för den delen alla vuxna också) satte sig nöjda och trötta på bussen vid 19.30 efter en lång och härlig dag i Göteborg.
Ett stort tack till "cigaretten" för en lugn och finn bussresa!
Nu är det bara att se fram emot nästa års resa då vi får prova den nya berg och dalbanan i trä, Balder.


httpwww.liseberg.se


Skrivet av:

Kent Björklund
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=459


  [Tillbaka



[Tillbaka]