Lisebergsresan en katastrof! 2002-08-12 09:38 

Årets Lisebergsresa blev en fruktansvärd besvikelse...

...för alla som gillar att stå timtals i kö och hällande regn, eller stekande sol för den delen.
För alla oss andra ca 30 åksugna så blev det en mycket lyckad och trevlig resa med korta köer och bra väder. Visserkligen fick vi lite duggregn under dagen och en kort åskskur blötte ner oss framemot kvällen, men vad gör det när men har åkt Lisebergsbanan 17ggr(!).
Alla ungarna (och för den delen alla vuxna också) satte sig nöjda och trötta på bussen vid 19.30 efter en lång och härlig dag i Göteborg.
Ett stort tack till "cigaretten" för en lugn och finn bussresa!
Nu är det bara att se fram emot nästa års resa då vi får prova den nya berg och dalbanan i trä, Balder.


http://www.liseberg.se

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=459


Skrivet av:

Kent Björklund