|
inbjudan till ölof läger och parkserien
| 2002-05-22 23:05 |
ok tylöskog inbjuder till 13 - 16 läger...och hagaby till deltävling 2 i parkserien. anmäl er nu!
lite sent ute är det dags att anmäla sej till ok tylöskogs 13-16 läger den 10 -12 juni. och måndagen den 3 juni är det parkserien,deltävling 2.
anmälan görs hos mamma,inger nicolas..på tele 019 200707...senast den måndag den 27 ska anmälan vara gjord!
[Tillbaka]
|