inbjudan till ölof läger och parkserien 2002-05-22 23:05 

ok tylöskog inbjuder till 13 - 16 läger...och hagaby till deltävling 2 i parkserien.
anmäl er nu!

lite sent ute är det dags att anmäla sej till ok tylöskogs 13-16 läger den 10 -12 juni. och måndagen den 3 juni är det parkserien,deltävling 2.

anmälan görs hos mamma,inger nicolas..på tele 019 200707...senast den måndag den 27 ska anmälan vara gjord!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=397


Skrivet av:

Madelene Nicolas