|
Almbys Budkavle
| 2001-02-14 15:46 |
Vår grannklubb Almby IK genomför helgen 30-31/mars (fred o lörd) en natt-tävling och en budkavle. Kaveln är av typ Kortdistansmodel och det vore kul om klubben kunde ställa upp med flera lag i många klasser.
Kaveln går i närområdet Sommaro Sörbyskogen med TC vid Johannaskolan. Maila till mig om du är intresserad och skriv också din ålder om du önskar springa annan klass än H/D 17.
httpwww.almbyik.se
[Tillbaka]
|