Almbys Budkavle 2001-02-14 15:46 

Vår grannklubb Almby IK genomför helgen 30-31/mars (fred o lörd) en natt-tävling och en budkavle. Kaveln är av typ Kortdistansmodel och det vore kul om klubben kunde ställa upp med flera lag i många klasser.

Kaveln går i närområdet Sommaro Sörbyskogen med TC vid Johannaskolan. Maila till mig om du är intresserad och skriv också din ålder om du önskar springa annan klass än H/D 17.


http://www.almbyik.se

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=38


Skrivet av:

Bo Magnusson