Vår grannklubb Almby IK genomför helgen 30-31/mars (fred o lörd) en natt-tävling och en budkavle. Kaveln är av typ Kortdistansmodel och det vore kul om klubben kunde ställa upp med flera lag i många klasser. Kaveln går i närområdet Sommaro Sörbyskogen med TC vid Johannaskolan. Maila till mig om du är intresserad och skriv också din ålder om du önskar springa annan klass än H/D 17.
|