|
MTB, Multisport, Bergsmaraton
| 2002-05-07 15:20 |
Jag har gjort iordning en pärm med inbjudningar till sommaren/höstens tävlingar.
Glöm inte kvällens provlöpning gammal som ung elit som motionär!
I pärmen finns också intresseanmälanslappar så att intresserade kan nå varandra. Fyll gärna på den med andra av dig kända tävlingar. Ligger i klubbstugan efter provlöpningen.
[Tillbaka]
|