Jag har gjort iordning en pärm med inbjudningar till sommaren/höstens tävlingar. I pärmen finns också intresseanmälanslappar så att intresserade kan nå varandra. Fyll gärna på den med andra av dig kända tävlingar. Ligger i klubbstugan efter provlöpningen.
|