INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
10-mila 2002-04-22 11:10 

Efter helgens framgångar för oss i KFUM så ser vi fram emot 10-mila nu till helgen. UK har haft angenäma problem i laguttagningen, men nu är lagen klara.

På torsdag efter träning samlas alla som på något sätt är involverade (löpare, coacher, matlagare, publik osv.) under 10-mila dyngnet i klubbstugan för att gå igenom lite praktiska detaljer kring tävlingen. Vi kommer också att titta på film från förra årets 10-mila. Om du som är löpar inte kan komma på mötet är det bra om du kontakat någon i UK för att få info.

Lagen hittar du på elitsidan.




Skrivet av:

Daniel Gustafsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=358


  [Tillbaka



[Tillbaka]