Efter helgens framgångar för oss i KFUM så ser vi fram emot 10-mila nu till helgen. UK har haft angenäma problem i laguttagningen, men nu är lagen klara. På torsdag efter träning samlas alla som på något sätt är involverade (löpare, coacher, matlagare, publik osv.) under 10-mila dyngnet i klubbstugan för att gå igenom lite praktiska detaljer kring tävlingen. Vi kommer också att titta på film från förra årets 10-mila. Om du som är löpar inte kan komma på mötet är det bra om du kontakat någon i UK för att få info.
|