10-mila 2002-04-22 11:10 

Efter helgens framgångar för oss i KFUM så ser vi fram emot 10-mila nu till helgen. UK har haft angenäma problem i laguttagningen, men nu är lagen klara.

På torsdag efter träning samlas alla som på något sätt är involverade (löpare, coacher, matlagare, publik osv.) under 10-mila dyngnet i klubbstugan för att gå igenom lite praktiska detaljer kring tävlingen. Vi kommer också att titta på film från förra årets 10-mila. Om du som är löpar inte kan komma på mötet är det bra om du kontakat någon i UK för att få info.

Lagen hittar du på elitsidan.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=358


Skrivet av:

Daniel Gustafsson