INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Klädbeställningar 2002-04-21 18:05 

Nu är det en vecka kvar att bestämma sig om man vill ha några nya kläder tills i sommar. Vi kommer att lämna över beställningen på 10-mila. Trainer Extreme vindoverall kommer ej att tas hem i lager. Beställ därför nu om ni är intresserade. Klädprovning på torsdag i klubbstugan.

För er som vill ha tävlingsdräkt kommer det att finnas i klädshopen att köpa. Det bästa är dock om ni beställer nu så blir det inte lika svårt räkna ut hur myckert vi ska ta hem i lager.
Styrelsen har spikat förslagen på tävlingsdräkten samt Trainer Extreme overallen se här (se bilder)

Vad gäller den traditionella vindoverallen kommer vi att avvakta något. Tanken är att man ska kunna välja om man vill ha en vanlig modell eller en med foder.




Skrivet av:

Anders Holm
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=357


  [Tillbaka



[Tillbaka]