|
Klädbeställningar
| 2002-04-21 18:05 |
Nu är det en vecka kvar att bestämma sig om man vill ha några nya kläder tills i sommar. Vi kommer att lämna över beställningen på 10-mila. Trainer Extreme vindoverall kommer ej att tas hem i lager. Beställ därför nu om ni är intresserade. Klädprovning på torsdag i klubbstugan.
För er som vill ha tävlingsdräkt kommer det att finnas i klädshopen att köpa. Det bästa är dock om ni beställer nu så blir det inte lika svårt räkna ut hur myckert vi ska ta hem i lager. Styrelsen har spikat förslagen på tävlingsdräkten samt Trainer Extreme overallen se här (se bilder)
Vad gäller den traditionella vindoverallen kommer vi att avvakta något. Tanken är att man ska kunna välja om man vill ha en vanlig modell eller en med foder.
[Tillbaka]
|