Nu är det en vecka kvar att bestämma sig om man vill ha några nya kläder tills i sommar. Vi kommer att lämna över beställningen på 10-mila. Trainer Extreme vindoverall kommer ej att tas hem i lager. Beställ därför nu om ni är intresserade. Klädprovning på torsdag i klubbstugan. För er som vill ha tävlingsdräkt kommer det att finnas i klädshopen att köpa. Det bästa är dock om ni beställer nu så blir det inte lika svårt räkna ut hur myckert vi ska ta hem i lager.
|