|
Avresa till Vivallakullarna och tisdagsträningen
| 2002-04-16 01:07 |
Samling vid klubbstugan tisdag kl 17.45 för avresa till tisdagsträningen vid Vivalla-kullarna. Du som har bil och nästan skulle ha åkt förbi: Åk förbi och kolla om det behövs fler som skjutsar.
[Tillbaka]
|