Samling vid klubbstugan tisdag kl 17.45 för avresa till tisdagsträningen vid Vivalla-kullarna. Du som har bil och nästan skulle ha åkt förbi: Åk förbi och kolla om det behövs fler som skjutsar.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=347