Avresa till Vivallakullarna och tisdagsträningen 2002-04-16 01:07 

Samling vid klubbstugan tisdag kl 17.45 för avresa till tisdagsträningen vid Vivalla-kullarna. Du som har bil och nästan skulle ha åkt förbi: Åk förbi och kolla om det behövs fler som skjutsar.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=347


Skrivet av:

Lars Arlebo