|
KFUM-träffen Anmälningstaket är INTE nått!!
| 2002-04-18 15:16 |
Det går fortfarande bra att anmäla sig till KFUM-träffen och de övriga tävlingarna i Närkekvartetten. Om du har PROBLEM med att anmäla dig via KLUBBEN ONLINE ANMÄL DIG VIA E-POST hagaby.goif@swipnet.se
Rykten om att tävlingen är full är falska.
[Tillbaka]
|