KFUM-träffen Anmälningstaket är INTE nått!! 2002-04-18 15:16 

Det går fortfarande bra att anmäla sig till KFUM-träffen och de övriga tävlingarna i Närkekvartetten. Om du har PROBLEM med att anmäla dig via KLUBBEN ONLINE ANMÄL DIG VIA E-POST hagaby.goif@swipnet.se

Rykten om att tävlingen är full är falska.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=344


Skrivet av:

Erik Göthlin