|
UngdomsUpptaktsTACK!
| 2002-04-03 09:44 |
Det kanske inte ska tackas i tid och otid här, men man tar ändå chansen när den finns. TACK alla ni som dök upp som uppföljare & instruktörer igår tisdag. Fantastiskt att så många reagera på en lite blänkare. Hur gjorde man om inte ni fanns? Och ändå var det många som plockade poesi...!!!
[Tillbaka]
|