UngdomsUpptaktsTACK! 2002-04-03 09:44 

Det kanske inte ska tackas i tid och otid här, men man tar ändå chansen när den finns. TACK alla ni som dök upp som uppföljare & instruktörer igår tisdag. Fantastiskt att så många reagera på en lite blänkare. Hur gjorde man om inte ni fanns? Och ändå var det många som plockade poesi...!!!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=329


Skrivet av:

Lars Hellstrandh