|
Vets-touren rullar vidare.
| 2002-04-01 21:42 |
Under Bohusresan talade vi om en uppföljning och så blir det......
Vi kör Fredagen den 12/4 samling hemma hos mig kl 1800. För en lättare olövning sen blir det video från resan och pyttipanna i klubbstugan. Och ni som inte var med på resan ta chansen och häng med.
Anmälan till mig eller Lasse H. senast torsdag.
Skrivet av:
PO Sedström
|
|
[Tillbaka]
|