Under Bohusresan talade vi om en uppföljning och så blir det...... Vi kör Fredagen den 12/4 samling hemma hos mig kl 1800. För en lättare olövning sen blir det video från resan och pyttipanna i klubbstugan. Och ni som inte var med på resan ta chansen och häng med.
|