Vets-touren rullar vidare. 2002-04-01 21:42 

Under Bohusresan talade vi om en uppföljning och så blir det......

Vi kör Fredagen den 12/4 samling hemma hos mig kl 1800. För en lättare olövning sen blir det video från resan och pyttipanna i klubbstugan. Och ni som inte var med på resan ta chansen och häng med.

Anmälan till mig eller Lasse H. senast torsdag.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=325


Skrivet av:

PO Sedström