|
Multisport möte
| 2002-03-30 14:56 |
På onsdag den 3/4 klockan 18:30 kommer vi att ha ett möte i klubbstugan angående multisporten. Ni som är intresserade av att ta en ansvarspost under tävlingen, eller har idéer angående tävlingen är välkomna.
[Tillbaka]
|