På onsdag den 3/4 klockan 18:30 kommer vi att ha ett möte i klubbstugan angående multisporten. Ni som är intresserade av att ta en ansvarspost under tävlingen, eller har idéer angående tävlingen är välkomna.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=322