INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Påskläger Karlsro vandrarhem i Öxnered 2002-03-05 19:01 

Skynda er att anmäla om ni vill få plats. Det är ett begränsat antal platser vi har. Även här vill jag ha besked senast på torsdag i klubbstugan eller på mail. Först till kvarn....gäller.

Jag har preleminärbokat två stugor med 12 bäddar i varje. Med extrabäddar (ev luftmadresser) kan vi totalt få plats med 32 personer. Jag måste även veta vilka som skall vara med från torsdag och vilka som kommer på fredag eller direkt till tävlingen på lördag. Dels för att boka bäddar dels för att planera maten.

Anmälda är:
CG, Sara o Christer Garpenlundtorsdag
Per Sjögrentorsdag
Oskar Arlebotorsdag
Birgitta Arlebotorsdag
Johan Haglundfredag
Anders, Gunilla o Bosse Pfredag
Anders Holmev lörd
Lars Jonhed?
Ulla o Hans Jonhed?
Fam Nilsson 6 stfredag
Pekka, Kerstin, Björn & Clas Normantorsdag
Emma Arlebo & torsdag
Erik Harléntorsdag
Oskar Axelssonlördag
Anna Jonhedsöndag
Calle Olssonlördag
Emile, Inger, Madde o Carro Nicolasfredag
Per Jonhedlördag

Daniel Nordström lördag
Janne Johansson lördag
Lasse Arlebo fredag




Skrivet av:

Birgitta Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=304


  [Tillbaka



[Tillbaka]