Påskläger Karlsro vandrarhem i Öxnered 2002-03-05 19:01 

Skynda er att anmäla om ni vill få plats. Det är ett begränsat antal platser vi har. Även här vill jag ha besked senast på torsdag i klubbstugan eller på mail. Först till kvarn....gäller.

Jag har preleminärbokat två stugor med 12 bäddar i varje. Med extrabäddar (ev luftmadresser) kan vi totalt få plats med 32 personer. Jag måste även veta vilka som skall vara med från torsdag och vilka som kommer på fredag eller direkt till tävlingen på lördag. Dels för att boka bäddar dels för att planera maten.

Anmälda är:
CG, Sara o Christer Garpenlundtorsdag
Per Sjögrentorsdag
Oskar Arlebotorsdag
Birgitta Arlebotorsdag
Johan Haglundfredag
Anders, Gunilla o Bosse Pfredag
Anders Holmev lörd
Lars Jonhed?
Ulla o Hans Jonhed?
Fam Nilsson 6 stfredag
Pekka, Kerstin, Björn & Clas Normantorsdag
Emma Arlebo & torsdag
Erik Harléntorsdag
Oskar Axelssonlördag
Anna Jonhedsöndag
Calle Olssonlördag
Emile, Inger, Madde o Carro Nicolasfredag
Per Jonhedlördag

Daniel Nordström lördag
Janne Johansson lördag
Lasse Arlebo fredag



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=304


Skrivet av:

Birgitta Arlebo