|
Påskläger Karlsro vandrarhem i Öxnered
| 2002-03-05 19:01 |
Skynda er att anmäla om ni vill få plats. Det är ett begränsat antal platser vi har. Även här vill jag ha besked senast på torsdag i klubbstugan eller på mail. Först till kvarn....gäller.
Jag har preleminärbokat två stugor med 12 bäddar i varje. Med extrabäddar (ev luftmadresser) kan vi totalt få plats med 32 personer. Jag måste även veta vilka som skall vara med från torsdag och vilka som kommer på fredag eller direkt till tävlingen på lördag. Dels för att boka bäddar dels för att planera maten.
Anmälda är:
| CG, Sara o Christer Garpenlund | torsdag | | Per Sjögren | torsdag | | Oskar Arlebo | torsdag | | Birgitta Arlebo | torsdag | | Johan Haglund | fredag | | Anders, Gunilla o Bosse P | fredag | | Anders Holm | ev lörd | | Lars Jonhed | ? | | Ulla o Hans Jonhed | ? | | Fam Nilsson 6 st | fredag | | Pekka, Kerstin, Björn & Clas Norman | torsdag | | Emma Arlebo & | torsdag | | Erik Harlén | torsdag | | Oskar Axelsson | lördag | | Anna Jonhed | söndag | | Calle Olsson | lördag | | Emile, Inger, Madde o Carro Nicolas | fredag | | Per Jonhed | lördag |
Daniel Nordström lördag Janne Johansson lördag Lasse Arlebo fredag
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=304
Skrivet av:

Birgitta Arlebo
|