|
Lördagsträning 23/2
| 2002-02-22 11:18 |
Morgondagens lördagsträning går av stapeln vid Garphyttans nationalpark där vi springer på Hagabys Lekhyttan-Svenshyttankarta. Samling i Karlslund kl 9.30 för inritning av banor och gemensam avresa. Medtag ombyte och varmt överdrag då det inte finns någon duschmöjlighet. Glöm inte vätska!
[Tillbaka]
|