Morgondagens lördagsträning går av stapeln vid Garphyttans nationalpark där vi springer på Hagabys Lekhyttan-Svenshyttankarta. Samling i Karlslund kl 9.30 för inritning av banor och gemensam avresa. Medtag ombyte och varmt överdrag då det inte finns någon duschmöjlighet. Glöm inte vätska!
|