Lördagsträning 23/2 2002-02-22 11:18 

Morgondagens lördagsträning går av stapeln vid Garphyttans nationalpark där vi springer på Hagabys Lekhyttan-Svenshyttankarta. Samling i Karlslund kl 9.30 för inritning av banor och gemensam avresa. Medtag ombyte och varmt överdrag då det inte finns någon duschmöjlighet. Glöm inte vätska!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=295


Skrivet av:

Albin Arlebo