|
"Elit"-möte lördagen den 17:e!!!
| 2001-02-08 11:53 |
Observera att mötet som enligt månadsprogrammet ska hållas de 23:e i Ånnaboda är flyttat till den 17:e i Karlslund kl. 10.00. Träning, mat och möte blir det och det vore bra om så många som möjligt ville komma. Personlig inbjudan kommer inom kort! Observera också att CG:s teknikträning den 17:e i stället är flyttad till den 23:e.
Bilder
En rätt så fin bild...
[Tillbaka]
|