Observera att mötet som enligt månadsprogrammet ska hållas de 23:e i Ånnaboda är flyttat till den 17:e i Karlslund kl. 10.00. Träning, mat och möte blir det och det vore bra om så många som möjligt ville komma. Personlig inbjudan kommer inom kort! Observera också att CG:s teknikträning den 17:e i stället är flyttad till den 23:e.
|