"Elit"-möte lördagen den 17:e!!! 2001-02-08 11:53 

Observera att mötet som enligt månadsprogrammet ska hållas de 23:e i Ånnaboda är flyttat till den 17:e i Karlslund kl. 10.00. Träning, mat och möte blir det och det vore bra om så många som möjligt ville komma. Personlig inbjudan kommer inom kort! Observera också att CG:s teknikträning den 17:e i stället är flyttad till den 23:e.



Bilder
En rätt så fin bild...


Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=29


Skrivet av:

Oskar Arlebo