|
KFUM Vets Go West
| 2002-02-13 15:23 |
Nu börjar det bli brännas!!!!
HEJ!!!!!!!!!! Vi åker alltså helgen 15-17 mars. Första anhalt blir Alingsås och Skogshjortarnas natttävling. På lördagen är vi lite hemliga än så länge men söndagen väntar en riktig klassiker i Mölnlycke lite söder om Göteborg , Sjövalla klassikern. För att kunna boka sovplatser på vår vår resa vill vi veta från Er som tänkt hänga på ganska omgående. Maila till mig eller till Lasse H innan den 24 februari. kfum@swipnet.se
[Tillbaka]
|