KFUM Vets Go West 2002-02-13 15:23 

Nu börjar det bli brännas!!!!

HEJ!!!!!!!!!!
Vi åker alltså helgen 15-17 mars. Första anhalt blir Alingsås och Skogshjortarnas natttävling. På lördagen är vi lite hemliga än så länge men söndagen väntar en riktig klassiker i Mölnlycke lite söder om Göteborg , Sjövalla klassikern.
För att kunna boka sovplatser på vår vår resa vill vi veta från Er som tänkt hänga på ganska omgående. Maila till mig eller till Lasse H innan den 24 februari.
kfum@swipnet.se



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=289


Skrivet av:

Bo Magnusson