|
Bad för Skärmtroll & Barribrallan(Stiglämn.) tisd. 22/1
| 2002-01-21 10:14 |
Vintern i Ånnaboda är lika dålig som på Närkesslätten, nästan i varje fall. Därför är Ånnabodakvällen ändrad till bad i Gustavsvik. Samling i entrén 18.00. Ta med 20:-.
[Tillbaka]
|