Bad för Skärmtroll & Barribrallan(Stiglämn.) tisd. 22/1 2002-01-21 10:14 

Vintern i Ånnaboda är lika dålig som på Närkesslätten, nästan i varje fall. Därför är Ånnabodakvällen ändrad till bad i Gustavsvik. Samling i entrén 18.00. Ta med 20:-.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=271


Skrivet av:

Lars Hellstrandh