|
Spanienresenärer! Träff på torsdag efter träningen.
| 2002-01-07 23:05 |
Alla spanienresenärer hälsas välkomna till en information angående vår stundande resa.
Vi träffas på torsdag den 10 januari i klubbstugan i Karlslund. Vi har ett informations/diskussionsmöte efter distanslöpningen dvs ungefär 20:30.
Förslag till veckoprogram presenteras! Vi diskuterar hur vi transporterar oss till Arlanda!
Kolla gärna upp om det finns några roliga saker att se och göra i området kring Malaga!
SES PÅ TORSDAG!
OSKAR, JOHAN & JANNE
[Tillbaka]
|