Spanienresenärer! Träff på torsdag efter träningen. 2002-01-07 23:05 

Alla spanienresenärer hälsas välkomna till en information angående vår stundande resa.

Vi träffas på torsdag den 10 januari i klubbstugan i Karlslund. Vi har ett informations/diskussionsmöte efter distanslöpningen dvs ungefär 20:30.

Förslag till veckoprogram presenteras!
Vi diskuterar hur vi transporterar oss till Arlanda!

Kolla gärna upp om det finns några roliga saker att se och göra i området kring Malaga!

SES PÅ TORSDAG!

OSKAR, JOHAN & JANNE



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=265


Skrivet av:

Johan Gunnarsson