INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Stiglämnare eller numera "Barr i brallangruppen"!!!! Skärmtroll!!! 2002-01-07 21:15 

Tillägg till hemsidans månadsprogram: TISDAG 8/1.
Barr i brallan: INNEBANDY kl. 17.30 - 18.30 i Hagagårdens innebandyrink, Haga Centrum.
Skärmtroll: Lekar och kanske lite OL-teori i Karlslundsskolans gympasal.

Barr i brallan: INNEBANDY kl. 17.30 - 18.30 i Hagagårdens innebandyrink, Haga Centrum.
Klubbor och boll tas med från KFUM, så det är bara att komma dit.
Ansvarig: Håkan Bergman.
Skärmtroll: Lekar och kanske lite OL-teori i Karlslundsskolans gympasal.
Ansvariga: Kent Björklund och Kajsa Holmqvist.




Skrivet av:

Lars Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=264


  [Tillbaka



[Tillbaka]