Stiglämnare eller numera "Barr i brallangruppen"!!!! Skärmtroll!!! 2002-01-07 21:15 

Tillägg till hemsidans månadsprogram: TISDAG 8/1.
Barr i brallan: INNEBANDY kl. 17.30 - 18.30 i Hagagårdens innebandyrink, Haga Centrum.
Skärmtroll: Lekar och kanske lite OL-teori i Karlslundsskolans gympasal.

Barr i brallan: INNEBANDY kl. 17.30 - 18.30 i Hagagårdens innebandyrink, Haga Centrum.
Klubbor och boll tas med från KFUM, så det är bara att komma dit.
Ansvarig: Håkan Bergman.
Skärmtroll: Lekar och kanske lite OL-teori i Karlslundsskolans gympasal.
Ansvariga: Kent Björklund och Kajsa Holmqvist.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=264


Skrivet av:

Lars Arlebo