|
Stiglämnare eller numera "Barr i brallangruppen"!!!! Skärmtroll!!!
| 2002-01-07 21:15 |
Tillägg till hemsidans månadsprogram: TISDAG 8/1. Barr i brallan: INNEBANDY kl. 17.30 - 18.30 i Hagagårdens innebandyrink, Haga Centrum. Skärmtroll: Lekar och kanske lite OL-teori i Karlslundsskolans gympasal.
Barr i brallan: INNEBANDY kl. 17.30 - 18.30 i Hagagårdens innebandyrink, Haga Centrum. Klubbor och boll tas med från KFUM, så det är bara att komma dit. Ansvarig: Håkan Bergman. Skärmtroll: Lekar och kanske lite OL-teori i Karlslundsskolans gympasal. Ansvariga: Kent Björklund och Kajsa Holmqvist.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=264
Skrivet av:

Lars Arlebo
|