INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Pepparkaksbak i klubbstugan 2001-12-18 23:29 

Om Du känner en omisskännlig doft av pepparkakor i klubbstugan.... läs mer!

Rent mjöl på bordet ? eller var det rent bord för mjölet? frågade sig Skärmtroll och Stiglämnare som hade förlagt en av årets sista "kavelträningar" i klubbstugan.
Det bakades, pysslades, och provsmakades (av degen förstås).

Christina Lång och Bibbi Lind stimulerade och övervakade det hela så att alla inblandade klarade sig från brända fingrar även om en och annan gubbe blev mörkbrun.

Bilder från kvällen

Nu ser vi fram mot nästa träning "Juljoggen" under ledning av tomten på julaftons morgon (Se månadsprogrammet)

God Jul och Gott Nytt År önskar alla Stiglämnare och Skärmtroll




Skrivet av:

Per-Anders Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=255


  [Tillbaka



[Tillbaka]