Pepparkaksbak i klubbstugan 2001-12-18 23:29 

Om Du känner en omisskännlig doft av pepparkakor i klubbstugan.... läs mer!

Rent mjöl på bordet ? eller var det rent bord för mjölet? frågade sig Skärmtroll och Stiglämnare som hade förlagt en av årets sista "kavelträningar" i klubbstugan.
Det bakades, pysslades, och provsmakades (av degen förstås).

Christina Lång och Bibbi Lind stimulerade och övervakade det hela så att alla inblandade klarade sig från brända fingrar även om en och annan gubbe blev mörkbrun.

Bilder från kvällen

Nu ser vi fram mot nästa träning "Juljoggen" under ledning av tomten på julaftons morgon (Se månadsprogrammet)

God Jul och Gott Nytt År önskar alla Stiglämnare och Skärmtroll



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=255


Skrivet av:

Per-Anders Norman