|
IDROTTSMÄSSAN 3-5.1.2002
| 2001-12-18 11:21 |
Bemanningsplan är nu utskickad till klubbarna.
Vi har fredag 4.1. kl.15.00-17.00 och lördag 5.1. kl.14.00-16.00 + rivning. Kartan skall snart tryckas och lokalerna är bra för nattskubb. Jag hoppas att några av våra affischnamn ställer upp och blir sedan utmanade av mässbesökarna ( Oskar Arlebo, Oskar Axelsson, Erik Groth, Maria Magnusson, Sara Garpenlund o.s.v.)
[Tillbaka]
|