IDROTTSMÄSSAN 3-5.1.2002 2001-12-18 11:21 

Bemanningsplan är nu utskickad till klubbarna.

Vi har fredag 4.1. kl.15.00-17.00 och lördag 5.1. kl.14.00-16.00 + rivning. Kartan skall snart tryckas och lokalerna är bra för nattskubb. Jag hoppas att några av våra affischnamn ställer upp och blir sedan utmanade av mässbesökarna ( Oskar Arlebo, Oskar Axelsson, Erik Groth, Maria Magnusson, Sara Garpenlund o.s.v.)



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=254


Skrivet av:

Tommy Haglund