|
Poesipaketering!
| 2001-12-17 13:51 |
Imorgon, tisdagen den 18 december kl. 16.30. är det en extra ”poesikväll”. Jag har några anmälda men behöver minst sex personer till.
Vid detta extra tillfälle betalar Kylskåpspoesi 3kr per ask istället för vanliga 2kr. Förhoppningsvis blir vi tillräckligt många så vi kan packa 1500-2000 askar dvs. minst 4500 kr till föreningen. Har du möjlighet att hjälpa till, ring eller skicka ett mail till mig på:
dg@kfumorebro.org
hem 019- 611 09 23 Mob. 073- 981 51 88 Arb. 019- 10 14 15
[Tillbaka]
|